ارائه مدرک دانشگاه آزاد
  • مرداد 31, 1402
  • Mojaver
  • 0

ارائه مدرک دانشگاه آزاد تهران

در این موسسه آموزشی سها، ارائه مدرک دانشگاه آزاد تهران (واحدهای شمال،جنوب، مرکز و علوم تحقیقات ) یک امتیاز محسوب می شود. همچنین این مدرک قابل ترجمه بوده و می توان برای مهاجرت و یافتن شغل مناسب در خارج کشور از آن استفاده کرد. چرا که مدرکی که صادر می شود ، بین المللی می باشد و تاییدیه دانشگاه آکسفورد را هم دارد.

علاقه مندان می توانند در دوره های آموزشی پیرا پزشکی و دندان پزشکی موجود در مرکز آموزشی سها، مانند دوره جامع دندان سازی  ، تکنسین لابراتوار دندان سازی ، دوره کمک پرستاری ( نه به عنوان نیروی خدمات ) ، دوره تکنسین دارویی ( داروخانه ) ، دوره تکنسین کنار لیزر پوست، دوره لمینت در دندانسازی ، دوره ایمپلنت در دندان سازی ، دوره پرسلن گذاری با روکش زیرکونیا ، دوره پرسلن گذاری با روکش PFM ، دوره آشنایی با تجهیزات اتاق عمل ، دوره تجهیزات عمومی بیمارستان ، دوره سرجیکال گاید ، دوره تکنسین کنار فیزیو تراپیست ، دوره دستیار کنار دندان پزشک ، دوره سونوگرافی مقدماتی ، دوره سونوگرافی پیشرفته و … شرکت نموده و مدرک مورد نظر خود را دریافت نمایند.

در این مرکز علاوه بر دوره های پیرا پزشکی و دندان پزشکی ، دوره برنامه نویسی پایتون نیز برگزار می شود.

برای شرکت در این دوره های مهارت آموزی ، شرایط سنی وجود ندارد و مدرک تحصیلی خاصی مد نظر نمی باشد و شرکت برای عموم آزاد است.

برای ثبت نام در دوره ها ، کافی است فرم ثبت نام را پر کرده ، تا کارشناسان مجموعه در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند. و اطلاعات کافی از زمان و تاریخ برگزاری دوره را در اختیارتان قرار دهند .

Visits: 453